FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jaki jest czas realizacji przelewu na konto sklepu thomann.de?

Przelew za pośrednictwem naszego serwisu do sklepu thomann trwa zazwyczaj maksymalnie 24 godziny, nie licząc dni wolnych od pracy oraz weekendów. Przelewy wykonane do nas przed południem docierają na konto sklepu thomann.de przeważnie w ten sam dzień.

Na jakie konto docelowe przelewane są pieniądze?

Nasz serwis przelewa pieniądze w trybie ekspresowym na konto:
Musikhaus Thomann
Deutsche Bank 24
IBAN DE19 7607 0024 0811 500800
BIC DEUTDEDB760

Co się stanie jeśli przelałem nieprawidłową kwotę, niezgodną z otrzymanymi instrukcjami z serwisu europrzelew24.pl?

Jeśli otrzymamy inną kwotę przelewu, to przelew ten odeślemy na to samo konto, z którego został wykonany.

Co się stanie jeśli podałem błędny tytuł przelewu?

Jeżeli nieprawidłowy tytuł przelewu uniemożliwi jednoznaczną identyfikację zlecenia, zostanie on odesłany na to samo konto, z które został wykonany. Natomiast jeżeli identyfikacja zlecenia będzie możliwa, zlecenie zostanie wykonane. Należy pamiętać, że nieprawidłowy tytuł przelewu może opóźnić wykonanie zlecenia.

W jakim czasie powinienem wykonać przelew do serwisu europrzelew24.pl?

Po złożeniu dyspozycji przelewu w naszym serwisie należy wykonać przelew w złotówkach tego samego dnia, najlepiej bezpośrednio po otrzymaniu e-maila potwierdzającego złożenie zlecenia przelewu. Dokładne dane dotyczące wykonania przelewu zawarte są w e-mailu.

Co się stanie jeśli przelew nie zostanie wykonany w terminie określonym przez nasz serwis?

Jeśli przelew zostanie wykonany po przekroczeniu określonego przez nas terminu, nie możemy zagwarantować wykonania przelewu do sklepu thomann.de. W zależności od czasu opóźnienia, zostanie wykonany przelew do sklepu thomann.de lub zlecenie zostanie anulowane, a przelew zostanie odesłany na to samo konto z którego został wykonany.

Co oznaczają statusy zleceń w historii zleceń w panelu klienta?

Statusy mają następujące znaczenie:

  • Oczekiwanie na przelew: zlecenie oczekuje na zaksięgowanie przelewu w złotówkach na nasze konto.
  • W realizacji: przelew w złotówkach został zaksięgowany i przekazany do realizacji.
  • Wykonane: wykonano przelew do sklepu thomann.de.
  • Przeterminowane: zlecenie zostało anulowane z powodu braku wpłaty przelewu w złotówkach.
  • Anulowane: zlecenie zostało anulowany przez klienta.

Przy złożeniu dyspozycji przelewu w serwisie europrzelew24.pl podałem nieprawidłowy numer zamówienia ze sklepu thomann (przelew do serwisu europrzelew24.pl nie został jeszcze wykonany).

W takim wypadku proszę ponowić dyspozycję przelewu w serwisie europrzelew24.pl podając prawidłowy numer zamówienia ze sklepu thomann. Jeśli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem serwisu europrzelew24.pl to możesz anulować transakcję w panelu klienta.

Przy złożeniu dyspozycji przelewu w serwisie europrzelew24.pl podałem nieprawidłowy numer zamówienia ze sklepu thomann (przelew do naszego serwisu już został wykonany).

W takim wypadku proszę skontaktować się z firmą thomann i poinformować ich o zaistniałej sytuacji, aby mogli przypisać ten przelew do odpowiedniego zamówienia.

Przejdź na stronę główną serwisu
Strony serwisu wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z serwisu z włączoną opcją używania plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej oznacza, że akceptujesz wykorzystywanie plików cookies przez serwis. Dodatkowe informacje o wykorzystaniu plików cookies zawiera Polityka prywatności. OK, rozumiem